BOW

Belevingsonderzoek Winkelcentra (BOW)

We kennen allemaal de beroemde uitspraak: “de klant is koning”. In de loop der jaren heeft deze uitdrukking steeds grotere vormen aangenomen, zo ook bij consumenten in winkelcentra. Begrippen als meerwaarde, beleving, en erkenning  zijn steeds belangrijker geworden voor de consument. Tegelijkertijd hebben veel winkelcentra het tegenwoordig zwaar te verduren met de toename van het online winkelgedrag van veel consumenten.

belevingsonderzoek winkelcentra

Veldwerk Optimaal heeft nu een onderzoek ontwikkeld waarbij de beleving van bezoekers van winkelcentra gemeten kan worden, namelijk het BelevingsOnderzoek Winkelcentra (BOW). Gemeenten geven akkoorden voor de opening van winkelcentra, en zijn samen met de ondernemers verantwoordelijk voor de economische winstgevendheid en bedrijvigheid van het winkelcentrum. BOW biedt gemeenten op een overzichtelijke en betrouwbare manier inzicht in de gezondheid van een winkelcentrum door de beleving van consumenten te monitoren. Met de verkregen informatie kunnen verbeterslagen worden gerealiseerd doordat het winkelaanbod meer in lijn komt te liggen met de consumentbehoeften, met als uiteindelijk resultaat: een economisch gezond en bedrijvig winkelcentrum.

Spreekt dit u aan en bent u nieuwsgierig geworden naar onze aanpak? Klik dan op onderstaande link voor meer informatie, of neem contact op met Jan van den Einde (073-6120309 / info@veldwerkoptimaal.nl).

Factsheet BelevingsOnderzoek Winkelcentra (BOW)

Naar ‘Off the Shelf Onderzoeken’ 

Reacties zijn gesloten.