KlantentevredenheidsMonitor Notariskantoor

KlantentevredenheidsMonitor Notariskantoor

Hoe luiden de meningen over uw kantoor, hoe beoordeelt men u en/of uw medewerkers? Door het consequent en continu monitoren van uw totale dienstverlening en de resultaten daarvan (deels) openbaar te maken, kunt u zich onderscheiden van collega-kantoren.

En dan bedoelen wij niet het vergaren van oordelen via fora (ongestructureerd, vaak niet actueel) of de diverse consumenten-beoordelingssites (te vrijblijvend, te weinig beoordelingen). Want op een beoordeling van 3 sterretjes uit 5 sterretjes gebaseerd op 7 klantbeoordelingen, waarvan de laatste bijdrage dateert van juli 2011, zit u natuurlijk niet te wachten. Daar wilt u bij voorkeur zelf iets tegenover stellen, iets dat wel waarde heeft, en iets dat potentiële klanten kunnen meenemen als steekhoudend argument bij hun beslissing voor een notariskantoor. Zodat men kiest voor uw kantoor en niet voor een collega-kantoor.

Dat waardevolle instrument bieden wij u graag aan. Met de KlantentevredenheidsMonitor Notariskantoor© heeft u iets goeds in handen; middels het onderzoek gaat u actief op zoek naar klantbeoordelingen, uitkomsten zijn actueel en gebaseerd op aantallen die leiden tot betrouwbare cijfers. En dat kwaliteit niet altijd duur hoeft te zijn, bewijzen wij u door uw deelname mogelijk te maken vanaf € 24,58 per maand.

Wij zijn graag transparant en geven u graag volledig inzicht in dit instrument. Als bijlagen treft u een korte omschrijving van dit online instrument aan, plus een voorbeeld-kwartaalrapportage (met fictieve cijfers) en een calculatieschema, zodat u uw eigen deelnamekosten kunt berekenen.

Naar ‘Branches’

Reacties zijn gesloten.